اقامت اروپا ، اقامت تضميني اروپا ، اخذ ويزاي شينگن ، اقامت شينگن ، مشاوره رايگان كسب و كار در اروپا ، پرواز خارجي ارزان ، اقامت تضميني فرانسه ، اقامت كانادا ، اقامت انگلستان ، اقامت فرانسه ، موسسه مشاوره بين المللي نصرجاويد ، صالح پساوند اقامت اروپا ، اقامت تضميني اروپا ، اخذ ويزاي شينگن ، اقامت شينگن ، مشاوره رايگان كسب و كار در اروپا ، پرواز خارجي ارزان ، اقامت تضميني فرانسه ، اقامت كانادا ، اقامت انگلستان ، اقامت فرانسه ، موسسه مشاوره بين المللي نصرجاويد ، صالح پساوند

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

اسپانيا رتبه اول دنيا در گردشگري

اقامت اسپانيا
اسپانيا رتبه اول دنيا در گردشگري

اسپانيا رتبه اول دنيا در رقابت گردشگري را به دست آورد

اسپانيا رتبه اول دنيا در گردشگري

در گزارشي كه هر دو سال يك‌بار توسط مجمع جهاني اقتصاد منتشر مي‌شود، شاخص رقابت‌پذيري در عرصه گرشگري و سفر بر اساس مجموعه‌اي از فاكتورها و سياست‌هايي تعيين مي‌شود كه به رشد پايدار صنعت گردشگري و سفر كمك مي‌كند.

خدمات موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد:

اقامت شينگن

اقامت تضميني اروپا

مشاوره رايگان كسب و كار در اروپا

پرواز خارجي ارزان

اخذ اقامت تضميني بدون سرمايه گذاري

در گزارش سال ۲۰۱۷، پس از اسپانيا كه براي دومين‌بار پياپي در صدر رتبه‌بندي شاخص رقابت‌پذيري گردشگري و سفر قرار دارد، كشورهاي فرانسه، آلمان، ژاپن، بريتانيا، آمريكا، استراليا، ايتاليا، كانادا و سوئيس در رتبه‌هاي دوم تا دهم جاي گرفته‌اند.

در ميان كشورهاي آسيايي، ژاپن كه در رتبه چهارم قرار گرفته، بهترين عملكرد را به نام خود ثبت كرده و پس از آن كشورهاي هنگ‌كنگ (۱۱)، سنگاپور (۱۳) و چين (۱۵) به ترتيب بهترين رتبه‌ها را از حيث شاخص جهاني رقابت‌پذيري گردشگري در آسيا دارند و ايران نيز در در رتبه‌بندي جهاني جايگاه ۹۳ را دارد.

موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا با مديريت صالح پساوند با دارا بودن تيم متخصص و حرفه اي در زمينه ويزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترين و قديمي ترين مجموعه در ايران و بدون واسطه به صورت تخصصي در كوتاه ترين زمان ممكن به صورت كاملا تضميني براي هموطنان عزيز خدمت رساني مي كند.

براي اخذ ويزا و اقامت مي توانيد از خدماتي كه نصر جاويد ويرا در اين زمينه ارائه مي دهد، استفاده كنيد و با تماس  از خدمات آن بهره مند شويد.

نيجريه، مالي، سيرالئون، موريتاني، كنگو، چاد و يمن از جمله كشورهايي هستند كه نازل‌ترين رتبه‌ها را در ميان ۱۳۶ كشور جهان به خود اختصاص داده‌اند.

در ميان كشورهايي كه بيشترين رشد را از سال ۲۰۱۵ تا كنون در گزارش جهاني رقابت‌پذيري گردشگري و سفر داشته‌اند، كشور ژاپن با رتبه جهاني ۴ و با پنج پله صعود نسبت به دو سال پيش، در رتبه نخست قرار گرفته و كشورهاي آذربايجان و تاجيكستان نيز با رتبه‌هاي جهاني ۷۱ و ۱۰۷ و رشد ۱۳ و ۱۲ پله‌اي نسبت به سال ۲۰۱۵ در مكان دوم و سوم كشورهاي جهان با بيشترين رشد در اين زمينه قرار دارند.

ويتنام، الجزاير، بوتان، گابُن، كره جنوبي، مصر، پرو، هند، مكزيك، چاد و آلباني نيز ديگر كشورهايي هستند كه رشد قابل ملاحظه‌اي را در اين زمينه طي دو سال اخير به ثبت رسانده‌اند.

در منطقه خاورميانه و آفريقا، امارات متحده عربي با قرار گرفتن در رتبه‌ جهاني بيست‌وچهارم بهترين عملكرد را از لحاظ رقابت‌پذيري گردشگري و سفر داشته است. زيرساخت‌هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات، قيمت‌هاي پائين‌، بهبود نسبي از لحاظ فضاي باز بين‌المللي و همچنين پرداختن بيشتر به مقوله ميراث فرهنگي از جمله دلايلي هستند كه كشور امارات متحده عربي توانسته بواسطه آن‌ها شرايط بهتري براي توسعه صنعت گردشري و سفر مهيا كرده است. با اين وجود بهره‌برداري نكردن از منابع فرهنگي و از سهوي ديگر فضاي نسبتا امنيتي از جمله مهمترين مشكلات اين كشور هستند.

اما در منطقه خاورميانه پس از امارات، كشورهاي قطر و بحرين جايگاه دوم و سوم را در اختيار دارند و ايران نيز بالاتر از لبنان، كويت و يمن و پس از عربستان، عمان و اردن در جايگاه هشتم قرار گرفته است. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/2 ساعت: ۱۸ توسط:nasrjavid :